domenica 7 settembre 2008

 

[prova+nuovo+banner+mio+blog+foto.JPG]

[mini.JPG]

Hur det fungerar vad gäller bröllopsfilmning!

Hur det fungerar vad gäller FOTOGRAFIKURS
 FOTOKAMERAN!

Tel. 0736168222

Mail.     gorillax999@hotmail.com

Jag heter Alessandro Zavattero och kommer från Turin i Italien. Sedan 10 år sysslar jag med fotografi, dessutom jobbade jag för en fototidning inriktad på politiska evenemang, samlingar, konferenser.
Nu bor jag i Örebro i Sverige, här fortsätter jag att odla vidare min passion. Jag skulle vilja ha egen fotostudio i framtiden.
Jag kan ta bilder till: konferenser, fester, bröllop, sporttävlingar, djur, mode och nöjesliv.
Jag kan dessutom professionellt filma de olika evenemangen ovan nämnda

Gallery

Foto1

Örebro konsert Tomas Ledin 2008

Bröllop

Ape Rape Escape

Rix FM Festival

Stockholms

Örebro natt

Fotomontaggio

Fest 1 maj 2007

Nyår 2007/2008

Cirkus 1 2 3 4

Medioeval fest

Mix

Amir

Konst 1 2

Ferrari

Evolution

Kim

Hagop

Ko

Francis

Autunno

En dag

Grotta

 
 
 

Nessun commento: